Aktualności
04 11.2020
Self storage a praca zdalna - jak przetrwać home office?
Home office – zwłaszcza w ostatnich czasach – stało się codziennością wielu z nas. Dla jednych to błogosławieństwo, a dla drugich... przekleństwo. Najczęstsze problemy sprowadzają się do braku odpowiedniej przestrzeni do pracy i do trudności z jej wydzieleniem. W jaki sposób można sobie pomóc, wykorzystując self storage?
1. W Twoim mieszkaniu nie ma miejsca na biurko? Postaraj się je wygospodarować! Rzadko używane rzeczy, sprzęty sezonowe czy mniej istotne meble możesz przewieźć do magazynu na wynajem – przynajmniej do czasu zakończenia pracy zdalnej. Wydzielając odrębną przestrzeń do pracy, dasz mózgowi sygnał do koncentracji i zadbasz o optymalny work-life balance. Nie musi to być biuro z prawdziwego zdarzenia – wystarczy wygodne krzesło i kawałek blatu (nawet składanego).
2. Strzeż się bałaganu – to największy rozpraszacz i stymulator stresu. Zadbaj o spokój ducha i podnieś swoją efektywność, eliminując z pola widzenia zbędne bibeloty. Nadmiar rzeczy możesz przechowywać poza miejscem zamieszkania – boks na wynajem sprawdzi się jak znalazł!
Więcej porad, jak przetrwać na home office, odnajdziesz na naszym blogu. Koniecznie tam zaglądaj, jeśli interesują Cię tematy magazynowania przedmiotów oraz organizowania (prywatnej i biurowej) przestrzeni.