Magazyny Self Storage w Katowicach - klient biznesowy
Z boksów magazynowych Róża Rent mogą skorzystać klienci biznesowi, którzy potrzebują dodatkowej przestrzeni do przechowywania rzeczy związanych z prowadzoną działalnością. Jakim firmom będzie się opłacać wynajem takiego boksu i co można w nim magazynować? Zobacz, czy self storage to rozwiązanie właśnie dla Twojej działalności!
Którym firmom przyda się boks magazynowy?
Takie rozwiązanie sprawdzi się w przypadku każdej firmy, która nie posiada własnego magazynu lub taki magazyn przestaje jej wystarczać. W chwili, gdy w biurze lub gabinecie zaczyna brakować miejsca, konieczne jest rozejrzenie się za dodatkową przestrzenią. Dotyczy to na przykład takich klientów biznesowych, jak:
- sklepy internetowe, które potrzebują przestrzeni magazynowej do przechowywania sprzedawanych towarów,
- kancelarie prawne, biura rachunkowe i inne podmioty, dla których boksy służą jako archiwum dla ważnej dokumentacji,
- freelancerzy, którzy pracują u siebie w domu i nie mają tam miejsca na potrzebne materiały (np. handlowe czy promocyjne),
- firmy, które na czas remontu lub przeprowadzki potrzebują gdzieś przechować meble i wyposażenie biurowe,
- wszyscy inni klienci biznesowi, którym zależy na bezpiecznym miejscu do magazynowania przedmiotów istotnych z punktu widzenia firmy.
Co mogą przechowywać w boksach klienci biznesowi?
1. Zapasy towarów
Jeśli nie posiadasz powierzchni magazynowej lub jest ona niewystarczająca, boksy self storage okażą się strzałem w dziesiątkę. Z powierzchni Róża Rent korzystają m.in. właściciele i zarządzający firmami z branży e-commerce. Boksy są im potrzebne do przechowywania aktualnie sprzedawanego towaru, często na paletach. Warto pamiętać, że dojazd do hali Róża Rent jest wygodny i nie zajmuje dużo czasu, a uprawnione osoby mogą dostać się do swoich boksów o każdej porze dnia i nocy. Dzięki temu zapasy towarów będą zawsze na wyciągnięcie ręki!
2. Meble i wyposażenie biurowe
Gruntowne odnawianie biura czy wręcz przenosiny do innego lokum wymagają często podjęcia radykalnych środków. W końcu gdzieś trzeba podziać meble biurowe i całe wyposażenie, a nie są to wcale małe rzeczy, które da się poupychać gdzieś po kątach. Przychodzą tutaj z pomocą magazyny self storage, które można wynająć nawet na krótki okres, a po wszystkim odstawić wszystko na miejsce. Najczęściej meble i akcesoria biurowe przechowywane są właśnie na okoliczność przeprowadzki lub remontu; nie jest to jednak jedyny taki przypadek. Bywa i tak, że biuro po prostu zaczyna robić się za małe, a firma nie chce pozbywać się pewnych rzeczy na zawsze, bo wiadomo, że te jeszcze kiedyś się przydadzą. Boks do wynajęcia może wówczas posłużyć jako podręczny magazyn.
3. Materiały promocyjne
Zdarza się, że w biurze jest jeszcze przestrzeń na podstawowe wyposażenie, ale na materiały związane z reklamą, promocją – miejsca brak. Żeby pomieścić zapas ulotek, plakatów, bannerów, roll upów czy nawet próbek produktów najprawdopodobniej wystarczy już najmniejszy i najtańszy boks, ten o powierzchni 2,5m2.
4. Dokumenty
Jeśli Twoja firma produkuje masę dokumentacji papierowej, mamy dla Ciebie doskonałe rozwiązanie – boks magazynowy, kilka regałów lub półek, a do tego pudła bądź segregatory. Ot, cała filozofia! Dokumentacja księgowa, ważne faktury i umowy, dane osobowe – to i całą masę innych dokumentów firmowych możesz przechować w ramach usługi self storage. Magazyny do wynajęcia to bezpieczne miejsce – w środku panuje optymalna temperatura i jest zupełnie sucho, dzięki czemu nie musisz się obawiać o uszkodzenie papierów. Nie ma też mowy o kradzieży danych – nasze boksy są strzeżone przez całą dobę! Wynosząc tony dokumentów z biura, odzyskasz cenną przestrzeń, co z pewnością ułatwi organizację i podniesie komfort pracy, a pośrednio wpłynie również na efektywność pracowników.
Największe plusy boksów magazynowych z punktu widzenia klientów biznesowych
1. Dostępność 24/7
Do boksu można się dostać o każdej porze i w każdej sytuacji – nieważne, czy wypada akurat dzień roboczy, czy niedziela lub święto. Jest to szczególnie cenne w przypadku branży reklamowej oraz marketingowej. Jeśli organizujesz eventy lub uczestniczysz w weekendowych targach, bez żadnego problemu odbierzesz materiały reklamowe, a wracając z imprezy odstawisz rzeczy z powrotem do magazynu.
2. Dogodna lokalizacja
Hala Róża Rent znajduje się na przecięciu głównych szlaków komunikacyjnych, co oferuje dogodny dojazd od każdej strony, nawet w godzinach szczytu. Czas to pieniądz – nie warto marnować go, stojąc w korkach!
3. Elastyczność umowy
Podpisujemy zarówno umowy na czas określony, jak i nieokreślony. Firmy wynajmują u nas pomieszczenia wyłącznie na okres przeprowadzki albo traktują boksy jako podręczne magazyny przez całe lata. Oferujemy boksy w pięciu rozmiarach – od 2,5m2 (idealne na materiały promocyjne czy dokumenty) do 10m2 (gdzie zmieszczą się meble biurowe lub spory zapas towaru). W przypadku zwiększonych potrzeb możemy połączyć największe boksy i zaoferować powierzchnię rzędu 20, a nawet 30m2.
4. Maksymalne bezpieczeństwo
Rzeczy przechowywane w boksach Róża Rent są bezpieczne pod każdym względem. Po pierwsze, hala jest strzeżona i monitorowana, a indywidualne karty dostępu posiadają jedynie najemcy i upoważnione do tego osoby. Po drugie, zastosowaliśmy specjalny system przeciwpożarowy, a ogrzewanie gwarantuje stałą, optymalną temperaturę. Nie ma mowy o wilgoci, szkodnikach czy braku czystości; gwarantujemy, że wszystkie papiery i inne przedmioty opuszczą boksy bez żadnego szwanku.
5. Ułatwiony transport
Na halę można wjechać samochodem, co ułatwi wyładowywanie i pakowanie towaru czy odbiór paczek przez kuriera. Posiadamy również specjalne wózki transportowe. Same korzyści!