Blog
13 05.2022
Boksy magazynowe dla klientów firmowych
Masz firmę? Sprawdź, czy przyda ci się boks!
Znaczną część naszych klientów stanowią osoby prywatne, ale kierujemy swoje usługi także do klientów biznesowych. Przedstawiciele firm przychodzą do nas, kiedy brakuje im przestrzeni do przechowywania rzeczy związanych z prowadzeniem biznesu. Oczywiście – nie każda działalność gospodarcza wymaga wynajęcia boksu magazynowego, ale w wielu przypadkach zwyczajnie może się to opłacać. Dowiedz się, czy self storage to rozwiązanie dla Twojej firmy!
Brak własnego magazynu to spory problem
Ba! Niektóre firmy dysponują własnym schowkiem lub magazynem, ale z czasem podręczna przestrzeń okazuje się zbyt mała. Delikatnie mówiąc, nie jest to sytuacja komfortowa. Zamiast tracić czas na przekładanie stosów pudeł za każdym razem, gdy chcemy się do czegoś dostać, dużo lepiej skupić się na prowadzeniu biznesu. Tymczasem zdarza się, że brak miejsca jest na tyle dokuczliwy, że potykamy się o rzeczy trzymane gdzieś na korytarzu…
Kto najczęściej znajduje się w takiej sytuacji? Dotyczy to przede wszystkim sklepów internetowych, które muszą gdzieś trzymać wystawiany na sprzedaż towar, a także freelancerów i właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych, którzy pracują w domu i rozpaczliwie szukają miejsca na potrzebne materiały. Problem ten może jednak doskwierać klientom biznesowym z przeróżnych dziedzin. Dość wymienić biura rachunkowe czy kancelarie, które są zmuszone do przechowywania ton dokumentacji, albo jakiekolwiek firmy, które szukają magazynu na czas gruntownego remontu.
Dlaczego właśnie self storage?
Self storage jest o tyle rozsądną opcją, że pozwala na maksymalną elastyczność umowy. W Róża Rent dostosowujemy się do potrzeb klienta i ustalamy wszystkie szczegóły tak, aby obie strony były zadowolone. Możemy więc podpisać umowę na miesiąc, rok albo czas nieokreślony w zależności od tego, jakie są oczekiwania klienta. Na podobnej zasadzie przebiega wybór metrażu boksu – to od danej firmy zależy, czy zdecyduje się ona na magazyn o wielkości 2,5m2, 5 m2 czy 10 m2, czy postanowi zainwestować w jeszcze większą powierzchnię (przy tak dużych potrzebach konieczny będzie wynajem kilku boksów).
Po drugie – co prawda rzeczy przechowywane w magazynie nie będą zawsze „pod ręką”, ale w razie konieczności będzie można je odebrać w trybie 24/7. Hala magazynowa Róża Rent działa przez całą dobę 365 dni w roku, czyli także w niedzielę i święta. Dzięki temu klienci biznesowi zachowują dostęp do swoich towarów, dokumentów czy materiałów reklamowych dosłownie przez cały czas. Warto tutaj dodać, że nasz obiekt znajduje się w dogodnej lokalizacji w przemysłowej dzielnicy Katowic. Dojazd nie powinien stanowić problemu nawet w godzinach szczytu. Sam transport rzeczy również nie nastręczy zbyt wielkich trudności – na halę da się wjechać samochodem (przez co wyładowywanie i pakowanie towaru przebiega możliwie sprawnie), a na klientów czekają wygodne wózki transportowe. W określonych godzinach można także skorzystać z pomocy operatora wózka widłowego – to pomoc na wagę złota, zwłaszcza gdy przyjdzie nam rozpakowywać tira.
Wreszcie: kwestie bezpieczeństwa. Dla klientów biznesowych jest to wyjątkowo istotny aspekt. Czasem ręczą oni za stan magazynowanych przedmiotów swoją reputacją (jest tak zarówno w przypadku archiwalnej dokumentacji, jak i niepowtarzalnego rękodzieła). Na szczęście zadbaliśmy o ochronę pod każdym możliwym kątem. Hala Róża Rent jest strzeżona i monitorowana, a dostęp do boksu jest możliwy tylko z indywidualnie wydaną kartą. Do tego należy jeszcze dodać bezpieczeństwo pożarowe oraz utrzymywanie stałej, optymalnej temperatury i wilgotności przez okrągły rok. Przypominamy, że wilgoć to cichy zabójca magazynowanych przedmiotów – właśnie dlatego dbamy o to, żeby boksy Róża Rent pozostały suche.
Jakie firmowe rzeczy można przechować w boksie?
Po pierwsze i najważniejsze – zwłaszcza dla właścicieli sklepów online i innych biznesów z branży e-commerce – zapas towaru. Właśnie dlatego na naszej stronie głównej odnajdziesz informację, ile standardowej wielkości palet zmieści się w boksie o danym metraży.
Wspominaliśmy też o dokumentach. Nie jest to jedynie problem księgowych, ale wszystkich biznesów, które są zobowiązane to przechowywania dużej ilości papierów na wypadek kontroli (często przez wiele lat). Zamiast zastawiać biuro regałami pełnymi segregatorów, można przewieźć owe segregatory do boksu i wyciągać je na światło dzienne tylko wtedy, kiedy to konieczne. Papiery będą u nas bezpieczne, a w biurze od razu zrobi się więcej miejsca. To samo dotyczy przeróżnych materiałów reklamowych i promocyjnych – od ulotek aż do plakatów i banerów.
Wreszcie – scenariusz remontowo-przeprowadzkowy. W takiej sytuacji firmy mogą być zmuszone znaleźć tymczasowe miejsce na swoje wyposażenie. Dotyczy to zarówno dużych mebli, jak i drobnych akcesoriach biurowych. Zamiast ryzykować ochlapanie wszystkiego farbą lub, co gorsza, zaginięcie czegoś w akcji, lepiej wynająć boks na krótki termin i oszczędzić sobie nerwów. Self storage to wtedy prawdziwa ulga!
Wszystkich zainteresowanych przedstawicieli firm zapraszamy do odwiedzin lub innej formy kontaktu.