Aktualności
20 10.2021
Co zrobić z domowym biurem, jeśli nie pracujesz już na home office?
Pandemia sprawiła, że dla wielu z nas home office stało się codziennością. Nie dla każdego taka zmiana była czymś łatwym i przyjemnym. Wręcz przeciwnie, wiązało się to z nowymi wyzwaniami, w tym z koniecznością zorganizowania sobie oddzielnej przestrzeni do pracy. Sami nawet podpowiadaliśmy, jak to zrobić i na co warto uważać.
W ostatnich miesiącach coraz więcej pracowników wraca do biur. Jest to możliwe, bo odnotowujemy znacznie mniej zakażeń, ale nie tylko. Firmy wdrażają swoje rozwiązania, które mają zapewnić bezpieczeństwo w miejscu pracy. Wreszcie: jesteśmy najzwyczajniej w świecie stęsknieni za znajomymi, pracą w grupie i codziennymi interakcjami.
W takim układzie „domowe biura” przestają być potrzebne, a wielkie obrotowe fotele, regulowane biurka i inne bajery jedynie zajmują cenne miejsce w naszych mieszkaniach. Jednocześnie to nie jest jeszcze moment, żeby pozbywać się ich raz na zawsze – w końcu nie mamy pewności, czy nie nadejdzie kolejna fala i nie będziemy musieli znowu powrócić do pracy zdalnej.
Jeśli chcesz odzyskać wolną przestrzeń w domu, a jednocześnie nie chciałbyś na zawsze pozbywać się skompletowanych mebli i gadżetów, możesz skorzystać z usługi self storage. Wynajmij boks samoobsługowy i przechowaj tam wszystkie rzeczy, których chwilowo nie potrzebujesz. Jeśli będziesz chciał znowu z nich skorzystać, będą do Twojej dyspozycji 24/7; zawsze możesz też całkiem zrezygnować z wynajmu swojej komórki.
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!